Miesto konania
Liptovská 10, Bratislava
Bratislava
Trvanie kurzu
06.11.2017 - 07.11.2017
Jazyk

Slovenčina

Náročnosť

Pokročilý

Školenie na mieru

Máte záujem o školenie na mieru? Kontaktujte nás

Popis kurzu

  • Rozvinúť schopnosť pracovníkov efektívne sa vyrovnávať s problémovými

    a konfliktnými situáciami

  • Zvládnuť techniky riešenia konfliktu
  • Uvedomiť si, aký preferovaný štýl riešenia mám, aké sú jeho výhody a

    nevýhody

  • Zdokonaliť sa v prevencii konfliktov

Cieľová skupina

Kurz je určený pre vedúcich pracovníkov, ako aj pre všetkých, ktorí prichádzajú v kontakte so spolupracovníkmi do konfliktných situácií alebo situácií, v ktorých vzniká napätie. Ak napätie a rôzne názory na tú istú vec správne zvládneme, môžu byť zdrojom dobrých riešení, ak ich nezvládneme, môžu byť zdrojom ničiacich konfliktov.

Obsahová náplň

Riešenie problémov

  • dôvod, vznik, päť krokov riešenia problémov, riešenia problémov v

    skupine

  • ako rozvíjať svoje schopnosti pri riešení problému

Konflikt v pracovnom tíme

  • typy konfliktov, zdroje konfliktov, charakteristiky a etapy vývoja

    konfliktu

  • dôsledky neriešených konfliktov

Prevencia konfliktov

  • napätie ako tvorivá súčasť práce v tíme
  • identifikácia potencionálnych konfliktov a možné preventívne

    opatrenia

Komunikácia a jej úloha pri riešení problémov a konfliktov

  • cieľ a modely komunikácie, prvky verbálnej komunikácie, pozitívne vyjadrovanie sa

Komunikačné techniky

  • scenár, využitie asertivity pri riešení problémov a konfliktov

Prekonávanie konfliktov

  • pozícia vzťahu a ocenenia, techniky prekonávania konfliktov
  • vystupovanie po rebríku, analýza silového poľa, tlmenie hnevu

Ja a konflikt

  • aký je môj preferovaný štýl riešenia konfliktu

Emocionálne prvky v konfliktoch

  • hnev a jeho tlmenie

Viac informácií o kurze na www.fbe.sk

 

Lektor:
Natália Kušnieriková, Rebeka Trepačová, Ivana Kmeťová

Typ a platnosť osvedčenia:
Certifikát o absolvovaní kurzu

Podobné kurzy